Кінцевим результатом реалізації проектів логістичного консалтингу є:
- незалежна оцінка поточного стану логістики;
- економічний ефект отриманий бізнесом (зростання прибутку);
- сервісний ефект (якість і надійність логістичної системи - лояльність покупців);
- надійність системи, працювати в умовах постійних змін і стресів;
Гарантії наша репутація! Якщо Замовник не отримує очікуваного ефекту (на підставі розроблених та впроваджених рекомендацій Виконавцем),
Виконавець повертає гроші, сплачені Замовником за послуги Виконавця.
Проект повинен бути повністю допрацьований і прийнятий в промислову експлуатацію.
Співробітники повинні бути навчені, проведена оцінка, при необхідності ротація персоналу.
Накопичення необхідного масиву повністю структурованих даних.
Оцінка проводиться на підставі коректно сформованих логістичних показників.
Динаміка змін порівнюється за принципом «сравниваемое зі порівнюваним».
Необхідність в оптимізації витрат на логістику;
Поганий чи критичний рівень логістичного сервісу;
Низька ефективність бізнес-процесів логістики;
Розробка нової моделі логістики в разі розвитку, зміни або перепрофілювання бізнесу;
Негативний або невдалий досвід оптимізації витрат за допомогою внутрішнього менеджменту;
Бажання провести незалежну сторонню оцінку поточної ситуації в логістиці;
Вартість впровадження рекомендацій, безпосередньо залежить від обраної стратегічної
мети бізнесу на розвиток і зміни поточної ситуації.
Кожен бізнес має досить прихованого потенціалу всередині операційних процесів.
Наш підхід до вирішення логістичних завдань будується на комплексному використанні
досвіду наших експертів, заснованих на адміністративних, операційних, технічних і
інформаційних методах.
Проектування рекомендацій про необхідність комплексного або акцентованого
впровадження методів автоматизації і програмних продуктів або
придбання технологічного обладнання, приймається виключно на підставі
виваженого підходу з розрахунком ТЕО і термінів окупності.
Наш досвід говорить, що як мінімум 30% компаній стикається з подібним питанням
В основному причин декілька:
-відсутність затвердженого плану розвитку бізнесу в середньостроковій перспективі;
- "низи" не можуть або не мають правильної мотивації;
- "верхи" (топ-менеджмент) не хочуть змін або не вірять в зміни;
Відповідно рішень також кілька:
-ізначально приймати реалістичний план впровадження отриманих рекомендацій;
-Проводити впровадження під керівництвом і під відповідальність консультантів (керівництво підрозділяється: на зовнішнє і внутрішнє з тимчасовим
-Запровадження в штат);
-Приймати управлінські рішення в оптимальний час і в необхідному обсязі;
-вовремя реагувати на зміну на ринку, зовнішні зміни в законодавстві тощо;д;
Це питання залежить виключно від внутрішнього клімату та професіоналізму
співробітників компанії.
Перед стартом проекту, створюється робоча група відповідальних працівників,
прописуються чіткі терміни і вид наданих даних в рамках проекту.
З боку Виконавця завжди проводиться роз'яснювальна робота на всіх рівнях
проведення інтерв'ю та отримання необхідної інформації.
Ми розробили кілька методик для подолання опору менеджменту і створення комфортної робочої обстановки.
Наша модель роботи, передбачає глибоке впровадження в логістичні структури
клієнта, розробка рекомендацій і технічних завдань по тонкій настройці систем
автоматизації для індивідуальних потреб Замовника.
Рекомендації щодо застосування конкретних продуктів видаються виключно на основі
прозорих тендерів, що проводяться в складі робочої групи за участю представників
Клієнта, ми є адвокатом Замовника при виборі технічних рішень для
впровадження на підприємстві.
На кожного учасника тендера складається "досьє" із зазначенням сильних і слабких місць і ризиків.
У нашій роботі ми орієнтуємося на якісно поставлені завдання і чіткий контроль їх виконання.