ЯК МИ ПРАЦЮЄМО

Як працює логістичний консалтинг та аудит

  • Ми продаємо результат! Більше 15 років практичного досвіду.
  • Кожна наша дія направлено на результат, головним параметром успішності проекту є задоволеність Замовника;
  • Наш результат гарантований для клієнта: Ми повертаємо гроші, якщо клієнт буде незадоволений результатами робіт;
  • 3/4 проектного часу ми працюємо на об'єктах замовника та в щільному контакті з персоналом усіх рівнів.Саме це дає можливість гарантувати результат;
  • Проектна команда на 85% складаються з досвідчених професіоналів в своїх областях, а що залишилися 15% виконують тільки адміністративні функції;
  • Вартість наших послуг обговорюється індивідуально;
  • Ви ставите завдання, а команда iLogist виконує, пропонуючи еталонні рішення для відповідного напряму бізнесу.

ЧИМ МИ ВОЛОДІЄМО ТА ЩО ОТРИМУЄ КЛІЄНТ:

1
  • наявність відповідної методологічної та технічної бази, а найголовніше практичний досвід;
  • наявність великого досвіду вирішення логістичних проблем на різних підприємствах в різних сферах бізнесу;
  • можливість отримання неупередженого аналізу від незацікавленої сторони, об'єктивна оцінка логістичних бізнес-процесів;
2
  • цільова орієнтація аналітичної роботи консультантів на вироблення рекомендацій щодо поліпшення логістики на підприємстві;
  • наявність великої кількості інформації, що стосується ринку логістичних послуг, досвіду інших фірм по логистизации (бенчмаркінг) і ін.
3
  • зосередження уваги персоналу підприємства на ключових функціях діяльності підприємства;
  • можливість різкого збільшення інтенсивності нововведень в логістиці в порівнянні з наявними тимчасовими ресурсами їх здійснення власним персоналом підприємства;

Ми пропонуємо наступні етапи співпраці:

Назва этапу Дії під час этапу Тривалість Вартість
1
Експрес-аудит

Спілкування з ключовими співробітниками, збір і обробка інформації, визначення основних ділянок низької ефективності, побудова та обговорення з Замовником концепції запропонованих змін для досягнення результатів.

  5-15 днів

 від 1K до 2К у.е

2
Аудит

Спілкування з ключовими співробітниками, проведення інтерв'ю з виробничим персоналом, інформаційні запити, обробка і аналітика;
опис бізнес-процесів «як є», опис і класифікація проблемних зон;
концептуальний опис реконедацій і рішень, послідовність впровадження;
проектування різних варіантів і шляхів розвитку з оцінкою економічних ефектів;
вибір оптимального шляху (з урахуванням балансу витрат і одержуваного ефекту).

  до 3-x місяців

 від 2K до 4К у.е в місяців

3
Проектування рішень

Визначення дій по розробці оптимальних рішень:
опис бізнес-процесів «як повинно бути»;
розробка логістичної моделі;
розробка проекту або реинжениринг складу (технологія, топологія, інформаційне та технічне забезпечення);
концепція управління запасами;
техніко-економічне обґрунтування можливого виведення непрофільного виду діяльності на аутсорсинг (транспорт, склад, персонал);
розробка регламентів, інструкцій; розробка KPI;
підбір інформаційної системи; інші рішення.

 від 1 до 6 місяців від 2K до 8К у.е в місяців
4
Впровадження рішень

Відправна точка: Видання Наказу про впровадження.
Залежно від цілей, впровадження може включати в себе:
навчання персоналу; тестування інформаційної системи;
дослідна експлуатація нових регламентів, положень, інструкцій; вимір KPI; впровадження нової системи мотивації, що відповідає новим бізнес-процесам;
супровід впровадження нової інформаційної системи.

 від 2 до 12 місяців  від 2K до 8К у.е в місяців
5
Супровід проекту

Активний моніторинг змін, операційне супроводження та оперативне реагування на збої;
виявлення возножних ризиків і майбутні збоїв, запуск системи адміністративного впливу на процес змін.

 від 1 до 12 місяцівев  від 2K до 5К у.е в місяців

* - вартість вказана з метою ознайомлення. Остаточна вартість узгоджується сторонами на етапі узгодження договірних умов.


Залишились питання?