Аудит логістики

РЕЗУЛЬТАТИ ЛОГІСТИЧНОГО АУДИТУ

Зниження витрат на логістику

5 - 30 %

Рівень логістичного
сервісу

98 - 99 %

Надійність логістничної системи

97 - 99,5 %

Логістичний аудит - сучасний інструмент оцінки бізнесу за допомогою сторонніх спеціалістів, що дозволяє власникам і топ-менеджменту отримати неупереджену інформацію по ефективністі всього ланцюгу поставок (логістичну систему), яка включає в себе:

  • взаємини з постачальниками та клієнтами;
  • управління попитом;
  • управління замовленнями і запасами;
  • рівень обслуговування клієнтів;
  • планування виробництва;
  • управління транспортною та складською логістикою;

Аудит логістики бізнесу, дає відповіді на наступні питання:

  • Поточний стан логістики бізнесу;
  • Чи відповідають величини логістичних витрат підприємства, кращих показників в даному сегменті бізнесу?
  • Яка величина резерву скорочення логістичних витрат є у підприємства?
  • Як домогтися скорочення логістичних витрат без втрати якості?
  • Що вибрати - внутрішню логістику або контрактну?

ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ АУДИТУ



1
  • Зустріч з Замовником;
    Обговорення та визначення цілей аудиту;
    Узгодження технічного завдання; Затвердження робочої групи в рамках виконання аудиту;
    Узгодження форми звіту;
2
  • Отримання інформації та даних;
    Виїзд на обєкт;
    Спілкування з ключовими співробітниками і виробничим персоналом;
    Спостереження за ходом виконання робіт;
    Аналіз і обробка вхідних даних;
3
  • Проектування рекомендацій на підставі отриманих і оброблених даних;
    Формування звіту і результатів аудиту;
    Презентація результатів робіт; Обговорення результатів з Замовником;

Проводячи зовнішній логістичний аудит та консалтинг , бізнес отримує такі вигоди і комерційну перевагу перед конкурентами:

Ефект логістичного аудиту Величина
1 Кумулятивне зниження на "логістичне плече" в залежності від типу бізнесу 5-25%
2 Зниження витрат на ФОП при збереженні рівня якості на колишньому рівні 5 - 17%
3 Поліпшення логістичних показників продуктивності складу без збільшення витрат, і як наслідок, зниження витрат на зберігання і обробку облікової одиниці до 50%
4 Зменшення фінансового навантаження на підприємство, за рахунок оптимізації показників оборотності товару на складі 10-30%

Залишились питання?